مرحله 5 بیماری مزمن کلیه: این امکان وجود دارد می توانید از دیالیز شر
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نورا یک بیمار مبتلا به مرحله 5 بیماری مزمن کلیوی از نیجریه است، این دومین بار او را به بیمارستان ما آمد است. این بار او می خواهید برای دریافت مشاوره بیشتر است. قبل از اینکه به بیمارستان ما او را در دیالیز برای یک سال آمده است، این امکان را برای او را به خلاص شدن از شر؟ در زیر برخی از اطلاعات در مورد بیماری است.

نام: نورا

جنس: مرد

کشور: نیجریه

تشخیص: نفریت مزمن، مرحله 5 CKD

مدت اقامت: 2014.5.19-2014.6.15

قبل از اینکه به بیمارستان ما آمد: دیالیز در حدود یک سال، 3 بار در هفته، تنگی نفس (دارای مشکل در تنفس)، کیفیت خواب است، او حتی نمی تواند در بستر خواب، فقط می توانید در دیالیز table.before خود را به خواب سطح کراتینین است 1500-1600، پس از دیالیز 700-800، هموگلوبین 56g / L، فشار خون 160/110، UA (اسید اوریک) 468، دی اکسید کربن 13.8.

پس از تجزیه و تحلیل توسط کارشناسان ما، ما تصمیم به استفاده از Hemofiltration، Hemoperfusion، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا درمان، انما. با کمک از این درمان، او بهتر و بهتر.

پس از درمان، بار دیالیز را به دو بار در هفته و نشانه گرفتن، رها شوند تا حد زیادی. او می تواند خواب بهتر و خوردن بهتر است. سطح کراتینین پایین 1000-500، فشار خون 80/130، هموگلوبین 88g / L، UA (اسید اوریک) 410، دی اکسید کربن 25.6.

به منظور دستیابی به اثر بهتر درمانی، کارشناسان ما او را توصیه به اصرار درمان سنتی طب چینی.

از این مورد، ما می دانیم که آن را برای بیمار ممکن است با مرحله 5 بیماری مزمن کلیه به خلاص شدن از شر و یا کاهش بار دیالیز. اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد درمان منحصر به فرد ما، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com



مرحله 5 بیماری مزمن کلیه: این امکان وجود دارد می توانید از دیالیز شر

 





:: برچسب‌ها: مرحله 5 بیماری مزمن کلیه، دیالیز، مرحله 5 بیماری مزمن کلیه: این امکان وجود دارد می توانید از دیالیز شر ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: